torstai 26. toukokuuta 2011

Kohti kesää.



Perinteisesti sinisellä, valkoisella, raidoilla ja pellavalla
mennään taas tähänkin kesään.
Niin kivaa, että tää tunikamuoti
mahdollistaa kivat vaatteet myös raskausaikana.

Noita hattuja meillä roikkuu
sekä kotona, että mökillä.
Mutta myöntää täytyy,
että harvoin osaan kuitenkaan hattua käyttää.

Loppuun vielä kuva mun lempikengistä,
jo viime vuodelta.
Jostain syystä en saa nyt kuvaa näkymään oikein päin?



Oikein ihanaa viikonloppua allihoppa!
Mulla on tässä 8. vimppa työpäivä menossa.
Kotikone lähti huoltoon tuonne Uppsalaan asti,
ja oon ihan työkoneen varassa.
Siksipä blogivierailutkin on jääny ihan minimiin viimeaikoina,
harmittaa!!
Mutta kohtahan mulla ei oo muuta kuin AIKAA, hehhee,
ja sit roikun teidän blogeissa 24/7!! :D

T: Teija



13 kommenttia:

  1. Kivat värit ja kuosit, voisi olla mun vaatekaapista :) ja toi tunikajuttu on niin hyvä, kun ihan perustunikoilla pärjää eikä tarvi välttämättä hankkia varsinaisia mammavaatteita (paitsi, eh, housuja ;).

    Onko noi Calout? Kauniit! Mullakin on ja ne on kyllä hyvät jalassa.

    Mukavia vikoja työpäiviä. Mä oon kotona lepäämässä ennenaikaisten supistelujen vuoksi, saa nähdä, palaanko työhön enää ollenkaan ennen kesä- ja äitiyslomaa.

    VastaaPoista
  2. Roiku vaan :D :D
    Ihania vaatteita...todella kauniit kengät!!! siis ihanat!

    VastaaPoista
  3. Ihanat kuvat. Noi hatut näyttää niin lungilta!

    Mä olen varmaan kesän samoissa väreissä. Jotenkin kesään vaan kuuluu noi luonnonläheiset ja merelliset värit, vaikka meillä nyt mertakaan tässä ihan lähellä ole :)

    Jaksuja viimeisille työpäiville. Roikut sitten hiukan aikaa senkin edestä, mitä nyt on jäänyt :D

    VastaaPoista
  4. Ihana tunikarivistö! Sä taidat tosiaan olla naapurin Hannin kanssa ihan samis vaatteiden ja vatsan osalta! =)

    VastaaPoista
  5. Aika samoilla väreillä täälläkin mennään kesään. Koitahan jaksella vielä viiset työpäivät, sit jalat pöydälle hetkeks aikaa :) Ihana hatturivistö! ja supersuloiset puukkarit (?) Leppoisaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  6. Ihanat ihanat ihanat kengät! (Läähätystä ja kuolausta tähän...)
    Tunikamuotia minäkin kiitin varsinkin raskausaikana, ja edelleen ihan käteviä peittämään tätä pömppömahaa. Pitäisköhän aloittaa ne vatsaliikkeet ja herkkulakko, krhm...
    Sullapa ei ole enää montaa työpäivää. Tervetuloa vaan hengaamaan blogiin :D

    VastaaPoista
  7. Tunikat ovat ihan parhaita, mukavia päällä ja kauniita myös. Tosi kauniit kengät!

    VastaaPoista
  8. Heips Ystäväin:)

    Mulla ei ole kone pelittänyt kunnolla koko päivänä. Juuri silloin, kun olisi ollut aikaa jätellä näitä viestejä tänne blogimaailmaan...

    Ihania tunikoita...Itse olen luusunut kotona ollessa lökäpöksyissä ja multaisessa t-paidassa, että sitä rataa. Kesävaatteet on oikeesti päivittämättä. Nuo kengät on IHANAT. Onko ne puukengät vai ballerinat? Mistä tuollaisia saa?

    Vieläkö kuopsuttelu pihalla on jatkunut entiseen malliin;D? Ihania vointeja sinulle sinne!

    VastaaPoista
  9. Kauniita kohti kesää juttuja! Ei olisi sinulla montaa työpäivää jäljellä tällä erää :).

    VastaaPoista
  10. Ihanalta kuulostaa, että sulla alkaa kohta loma ja saat "nauttia" rennosti kesästä. Mun loma alkaa vasta elokuussa ;O(
    Mukavaa loppuodotusta sinulle!

    VastaaPoista
  11. Just kivat hatut, laukut ja tunikat! Hattuasiaa olen pohtinut myös ja ajatellut että niitä olisi kiva rohkaistua myös käyttämään enemmän.. Pihalla kesällä kyllä käytänkin :)
    Leppoisia hetkiä sulle :)

    VastaaPoista
  12. Tunikamuoti on ihana, minäkin tykkkään. Ihastuin myös pilkkukenkiisi, kävisi hyvin minun tunikoihini :)

    VastaaPoista